From The Upper Deck

Fotoblog i ściśle nakreślony projekt w jednym. From The Upper Deck to zdjęcia wykonane zawsze z górnego poziomu londyńskiego autobusu, przy użyciu obiektywu 50mm. Dokument, street i unoszący się nad codziennością punkt widzenia Przemka Wajerowicza na ponad 330 zdjęciach.

50 komentarzy:

  1. Bardzo dobry materiał. Zarówno pomysł na sam cykl, jak i pomysł na jego realizację z technicznego punktu widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stefan. Mi się to widzi. Ciekawy pomysł, dobre wykoananie. Świetne scenki z życia uchwycone z innej perspektywy. Autor musiał się nieźle najeździć autobusami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za komentarze.
    @Anonimowy Autor caly czas jeździ :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ruszył konkurs fotograficzny SUPERLATO 2010, zapraszamy

    http://galerie.superfoto.pl/static.php?static=static/info/contest/superlato_2010/index&sid=59f29c0a4c29f34bb939c

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, pomysł super. U nas nie do powtórzenia niestety. ;-) Dzięki za ciekawego linka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu !!

    polecam mojego bloga

    http://makeafame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czesc jestem tu pierwszy raz.Fajny blog.A moze by tak czacik jakis zalozyc do pogadania?

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas co najwyżej z dachu ikarusa można :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się cały ten projekt :)) podziwiam za wytrwałość!


    http://cybuszkova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe projekty jak i blog. Bedę odwiedzał częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł. Oczywiście podziwiam za cierpliwość

    http://kreatywnafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog zapraszam do mnie:
    http://very-scary-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog tak dalej trzymać

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy czytałoś konstytucję swojego kraju?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba, że tobie się podoba. Zapraszam także na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł bardzo dobry. A chwile życia codziennego (jak chociażby te na przystanku) są najbardziej prawdziwe, szczere.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo za pomysł!

    Zapraszam do mnie - http://polabeetle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio widziałem test czy jesteś alkoholikiem, na koniec był sms z odpowiedziom, przez przypadek kosztował 30,75

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł i fakt widok z autobusu interesujacy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa perspektywa. Majątek pewnie wydałeś na bilety...:D

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog! wejdziesz na mój??? http://gadgetfashionkitchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mistrz w swoim fachu. Fotki naprawdę bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny blog , podoba mi się.
    niedawno co zaczęłam prowadzić swojego .. zapraszam do obserwowania . :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł i świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kreatywność ludzka jest nie do wiary :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny pomysł i fajne zdjęcia. Niech mi ktoś powie, że w obecnych czasach wszystko zostało już wymyślone.

    P.S- Pomysł z czatem mi się podoba. Odwiedzin strona ma zapewne mnóstwo więc fajnie pogadać z innymi fotografami

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem, czy to dobry pomysł? to trochę jak ingerowanie w cudzą prywatność

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł, takie miejskie życie codzienne w pigułce ;) bardzo autentyczne

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też tak chce a ja kupiłem fotobudkę i teraz tylko imprezy mi zostały

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaką prywatność, przecież nie ma tam żadnych nazwisk ani nic. Tylko bezosobowe postacie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog. Dużo fajnych informacji. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń