fotoindex - ceny i opinie o fotolabach

Kameruni albo Jakość

Chcąc symbolicznie uczcić drugą rocznicę istnienia fotograficznego blogspota, zaprezentowany zostanie w tym jubileuszowym wpisie fotoblog inny niż wszystkie dotychczas wspomniane ...


"Kameruni i jakość" to inicjatywa grupy fotografów ślubnych, którzy piętnują wszystkich tych kamerzystów, którzy podczas obsługiwania okolicznościowych imprez ujawniają braki aparycji, dyskrecji, taktu i wiedzy na temat tego czym jest kamera i jak się nią posługiwać. Pełna definicja zaczerpnięta wprost z bloga zaczyna się następująco: "Kamerun jest negatywnym stereotypem kamerzysty ślubnego. Przeważnie jest to człowiek w średnim wieku, ubrany z skórzaną kamizelkę i dżinsy. Kamerun filmuje śluby od 20 lat i wie najlepiej jak to robić. Kamerun ma z reguły lampkę, którą opala wszystkich filmowanych stając 50 cm od nich w bezruchu i filmując przez minutę ich twarze w trakcie spożywania kotleta"

Więcej czytać nie trzeba, a pooglądać koniecznie należy.

232 komentarze:

  1. Fotograf z ADHD nieziekskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że projekt będzie się rozwijał. Kameruni pokazani do tej pory są świetni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. ales sie wyszalał, lolo
    ciekawe byloby pokazac fotografow bez jakiegos patosu..

    OdpowiedzUsuń
  5. o, fajoskie :P fajna inicjatywa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Termin "aparycja" oznacza wygląd zewnętrzny, prezencję. Zastanawiam się, jakiego typu braki w aparycji może ktokolwiek mieć? Jest bez spodni? Bo to, że ktoś ubrał się niestosownie, to po prostu osoba ubrana niestosownie, a nie z brakami w aparycji.;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe, niezły pomysł.
    Blog ogólnie też jest niczego sobie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog, szkoda, że dopiero teraz na niego wpadłem. Na pewno moja Słoniarnia niejednokrotnie zajrzy w to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha
    super blog
    będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  10. ...blog o "kamerunach" przejzalam od deski do deski ! ....wyborny !

    OdpowiedzUsuń
  11. „Niestety ludzie z oszczędności pieniędzy ludzie są zmuszeni korzystać z usług TAKICH fotografów/kamerzystów”
    To była pierwsza myśl jaka mi się nasunęła po zbadaniu -Kameruni-
    Druga:
    „Niestety TACY wcale nie liczą sobie taniej”

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mogłabym dowiedzieć się jak zrobić kod z obrazkiem mojego blogu? Proszę o pomoc. I zapraszam do mojej galerii.
    http://picasaweb.google.com/szkofia7

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog o kamerunach jest mi bardzo dobrze znany i lubiany :) To jest cała esencja tego "zawodu" mimo że trafiają się wyjątki od reguły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bloga o kamerunach obserwuję już od dłuższego czasu, z tego co sobie przypominam gdzieś już widziałem coś podobnego ale w drugą stronę - o fotografikach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Część tych zdjęć nabrałaby ciekawszej formy gdyby umieścić je w jakiś klimatycznych ramkach, albo nadać im jeszcze jakieś efekty. Bo takto coś smutno, mało, jakoś tak niedopieszczone do końca :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, smutna prawda z tymi dinozaurami kamery.
    Niesamowici są.
    Sama, robiąc zdjęcia ślubne, miałam okazję przekonać się jak irytujący potrafią być.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że stronka jest nieaktualizowana. Naprawdę ubawiłam się przeglądając zdjęcia. Ale przydała by się też taka o fotoziutkach. Jestem fotografem i obserwuję pracę innych. ..to co niektórzy wyprawiają..

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo to ciekawie zostało określone :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ruszył konkurs fotograficzny SUPERLATO 2010, zapraszamy

    http://galerie.superfoto.pl/static.php?static=static/info/contest/superlato_2010/index&sid=59f29c0a4c29f34bb939c

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm, chciałam zajrzeć, ale pokazało mi się info:

    "Witryna zgłoszona jako dokonująca ataków!
    Witryna www.kameruni.com została zgłoszona jako witryna stanowiąca zagrożenie i została zablokowana zgodnie z ustawieniami bezpieczeństwa. (...)"

    Zgłoszona jako dokonująca ataków? Hm, może to sami kameruni tą stronę w ten sposób zwalczają?

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety, strona jest zainfekowana. Zarażony plik to: http://www.kameruni.com/favicon.ico
    Szkoda :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrawiam,

    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Popieram inicjatywe;)
    Pozdrawiam
    www.krzysztofwozniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł

    zapraszam, http://ironic.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Pokazało, że strona jest niebezpieczna
    Pozdrawiam
    zapraszam, http://www.nosnap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Każde małe miasteczko ma co najmniej kilku takich znanych panów... "Córeczko - weź na swój ślub pana Kazika - on robił nasz ślub i twoja komunię..." eh... - niestety jacy klienci takie i standardy ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. no to zapraszam do mnie na http://prendredecourt.blogspot.com/
    dopiero zaczynam zabawę z blogspotem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie rozumiem po co taka akacja...tylko wrogów sobie naliczacie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawa inicjatywa. Powodzenia z "kamerunami" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama akcja bardzo ciekawa, lecz po wejściu w odnośnik otrzymujemy alert o zagrożeniu..

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ci się udało tak wypromować bloga?

    OdpowiedzUsuń
  33. A pamiętam jak szalałem ma zenicie TT, a później do ciemni, to była zajawka

    OdpowiedzUsuń
  34. Wpadki sie zawsze zdarzaja, najważniejsze aby film był klimatyzacny i ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  35. do "w domu" - wpadki to jedno, a codzienność to drugie.
    Fajna inicjatywa polecanego bloga :)

    zapraszam do siebie: www.superrandka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy blog. Hipnotyzujący sposób pisania postów. Zapraszam do przeglądania mojego nowego bloga www.LemFashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zleceniodawcy nie wymagający to "kameruni" się utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytając komentarze aż głowa mnie rozbolała od ilości spamu:) Co do bloga trzymać tak dalej..

    OdpowiedzUsuń
  40. z niecierpliwością oczekuję na kolejne posty.
    Chciałbym również zaprosić Cię na moją stronę poświęconą również fotografii: www.FOTO-TOM.pl

    Pozdrawiam!

    Tomasz Kaczmarzyk

    OdpowiedzUsuń
  41. Przynajmniej widać ze ktoś ogląda bloga, nie ma tu komentarzy z automatów spamujących a to ważne

    OdpowiedzUsuń
  42. Pozdrowienia z Warszawy przesyła Grzesio.

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietna inicjatywa! swietny blog, fotografia to sztuka, super, że ten blog jest poswiecony wlasnie temu. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  44. przy fotografii ślubnej są spore rozpiętości zarówno cenowe jak i jakościowe, choć myślę, że konkurencja robi swoje, w chwili obecnej przecież w większości przypadków kamerzysta zwykle nie pracuje już jako jednoosobowa "firma", a jest jednym z grupy, nie dysponuje już tylko 1 kamerą, bo zawsze może coś się przytrafić, zwykle już jest ubrany w garnitur, tak żeby nie odstawał od reszty, problemem są jednak umiejętności - znam parę, która 6 miesięcy przed weselem chodziła na kurs tańca, pierwszy taniec wyszedł im świetnie, a co możemy zobaczyć na filmie ... osoby kręcące się w kółko kadrowane od pasa w górę - niezapomniane chwile uwiecznione na filmie ... priceless, za kamerzystę zapłacisz MasterCard ;)
    Gdyby wyeliminować domorosłych kamerzystów, którzy kręcą za połowę ceny może później ludzie nie żałowaliby utraconych filmów, z drugiej strony jeśli zapłaciło się sporą sumę za usługę a dostaje się bubla to boli - przecież nie nakręcą drugiego pierwszego tańca

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeśli pragniesz żyć dłużej niż tysiąc lat szukaj tego co pożyteczne dla wszystkich i uciekaj od niszczycieli zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajne zdjęcia zapraszam do mnie w najbliższym czasie powinny się pojawić też zdjęcia które będą przykuwać uwagę
    http://www.maniacymotocykli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje świetnego bloga !
    Zapraszam także do siebie http://modelinowekolczyki.blogspot.com/
    dopiero zaczynam, ale codziennie będą pojawiać się nowe zdjęcia.
    Serdecznie wszystkich zapraszam do oglądania modelinowych wyrobów.

    OdpowiedzUsuń
  48. Twoje dzieła są cudowne i potrzebne a Twoje życie cenniejsze od nich więc szanuj siebie by się z nich cieszyć żyjąc dłużej od najtrwalszych pozostawionych przez Ciebie śladów.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślady pozostawiaj za sobą i przestań na nie spoglądać gdy szukasz tego co do szczęścia potrzebujesz.

    OdpowiedzUsuń
  50. Artykuł krótki, aczkolwiek ciekawy. Bardzo przypadła mi do gustu nazwa kamerun :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeden dzień wystarczy by porzucić szkodliwe dla Ciebie plany ale sekunda wahania wystarczy by zmarnować taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jako starego fotografa irytuje mnie sposób fotografowania ślubów przez niedouczonych "kamerunów".Ta nazwa pochodząca od słowa - kamerować, czyli po polsku filmować, świadczy o niskim profesjonalizmie dzisiejszych fotografów.

    OdpowiedzUsuń
  53. Lepszej nazwy nie mogli wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  54. --> Komuś się nie spodobało?

    Strona zgłoszona jako dokonująca ataków!

    Strona www.kameruni.com została zgłoszona jako strona stanowiąca zagrożenie i została zablokowana zgodnie z ustawieniami bezpieczeństwa.

    Tego rodzaju strony mogą próbować instalować oprogramowanie wykradające poufne dane, używające komputera do pośredniczenia w atakach lub uszkadzające system.

    Niektóre szkodliwe strony celowo rozpowszechniają niebezpieczne oprogramowanie, ale większość z nich działa na serwerach, na które nastąpiło włamanie.

    OdpowiedzUsuń
  55. oj tak, kiepskich fotografow jest chyba wiecej niz kiepskich lekarzy niestety, takze popieram inicjatywe :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Prosimy o zagłosowanie na nasz projekt .
    W ten prosty sposób pomożesz naszej szkole
    Poniżej przesyłamy link do strony, na której możesz oddać Twój głos
    na Projekt nr 00114
    Jak zostać bohaterem swoich czasów?
    Możesz głosować jeden raz w ciągu dnia i jeżeli znajdziesz na to czas
    to sprawisz nam ogromną radość
    Prościej już być nie może...

    Bardzo Serdecznie Dziękujemy

    http://www.nowaera.pl/component/projektzklasa/projekty/pokaz/114.html

    OdpowiedzUsuń
  57. heheh, coś w tym jest wyszłoby na to że ja świetnie do tego pasuje. Zresztą sam nazywam siebie fotografem wycieczkowo-imprezowym;p
    zapraszam na mojego bloga, jest tam tez trochę zdjęć, może niezbyt profesjonalnych ale starania się liczą;p
    http://madmachinery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. A to ciekawe i... przydatne :D.
    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. och, zapomniałem o tej stronie. bardzo fajnie się to ogląda, ale nie chciałbym takiego na swoim ślubie

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog. Trzymaj tak dalej, ja z pewnościa będę tu częsciej wpadał

    OdpowiedzUsuń
  61. ja pierdziele, nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, mają fajne zajęcie :)
    zapraszam do mnie
    http://www.zycie-to-marny-zart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Więcej odmienności od modnego pojęcia jakie zdjęcie jest najlepsze czyli eksperymentowania życzy Wam zdjęcilog.

    OdpowiedzUsuń
  63. poznaj datę śmierci, wejdź na:
    http://vsevidno.com/vivusa.html

    OdpowiedzUsuń
  64. W końcu ktoś wyszedł z niezłą inicjatywą...

    OdpowiedzUsuń
  65. Stary wpis, a problem ciągle aktualny. Ostatnio byłem na weselu gdzie było dwóch "kamerunów". Koszmar. Dobrze, że szybko się ulotnili.

    OdpowiedzUsuń
  66. blog ma bardzo ciekawą koncepcję!

    btw będe wpadać częściej :)
    http://klaudiamichalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Spotykam czasem naprawdę profesjonalnych kamerzystów, jednak w większości spotykam też takich opisywanych powyżej. No cóż, trzeba z tym żyć ... :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ciekawe artykuły...
    Zapraszam do mnie. Mam blog o fotografii, gdzie dodaje swoje zdjęcia.. Można je oceniać...
    www.yvonnes-star.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. podoba mi się ten post! :D

    http://sunrise--ave.blogspot.com/ - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wiem że nie mam szans jeszcze się tu znaleźć bo prowadzę bloga dopiero od paru dni ale chciałabym żeby fotografia stała się moją największą pasją bo jest to coś niezwykłego :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapraszam na mój blog
    http://ciennek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. zapraszam na mojego fotobloga ! myślę że nie jestem najgorsza :)
    www.agatatkaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny blog, pytanko czy strona kameruni.com jest już nieaktywna?

    zapraszam do mnie

    http://blog.elproject.nazwa.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Kiedy można spodziewać się nowych wpisów?

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajny blog, temat "kamerunów" bardzo na czasie, chociaż jest coraz więcej świadomych operatorów kamer.

    OdpowiedzUsuń
  78. Z tego co zauważyłem wśród kamerzystów trochę zaczyna zmieniać na plus, kameruni powoli schodzą z rynku, głównie za sprawą fotografów i ślubów bez kamer.

    OdpowiedzUsuń
  79. jest szansa na kontynuację tego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  80. Również jestem zainteresowany jakąś informacją czy blog będzie kontynuowany.

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie ma żadnych informacji czy projekt "Kameruni albo jakość" będzie kontynuowany. Ostatni wpis autora sugerował, że storna zostanie zamknięta. Potwierdzam przy tej okazji, że FotograficznyBlogspot już niebawem będzie reaktywowany. Stay Tuned.

    OdpowiedzUsuń
  82. super blog, zapraszam do siebie
    http://nossandnossa.blogspot.com/

    + zachęcam do dołączenia do obserwatorów, w planach mamy atrakcyjny konkurs! Dołącz i Ty!

    OdpowiedzUsuń
  83. Moim zdaniem pomysłodawcy nazwy bloga "Kameruni i jakość" sami sobie wystawili cenzurkę. Ciekawe, co by powiedzieli, gdyby w Niemczech albo GB zrobiono stronkę o patologiach foto, albo i innych, pod tytułem :"Polaki i jakość". W miejsce "jakość" wstawić uczciwość, mądrość, lub cokolwiek innego, zależnie od poruszanej tematyki.

    OdpowiedzUsuń
  84. Nawet nie wiedziałam o jej istnieniu ale podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Istnieje taka teoria: piętnujący inne osoby ujawniają swoje czyny lub zamiary ponieważ piętnują to co zrobiły lub mają zamiar uczynić; co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  86. zapraszam do komentowania i ogladania zdjec, jestem początkująca. http://photography-nesia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Hey, Zapraszam na nowego bloga o Muzyce http://mandired.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. a jeśli blog jest ściśle powiązany z fotografią ale jednocześnie z testowaniem zycia?:) też ma szansę się znaleźć czy absolutnie nie?

    OdpowiedzUsuń
  89. Cześć, przeczytałem Twoje posty i nie wiem co uważać, wszystko staje się totalnie mainstreamowe, co blog ból serca się narasta...

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetna inicjatywa. Bo na prawdę jest mnóstwo osób, które nie powinny zajmować się tym co robią i psują młodym ich święto.

    OdpowiedzUsuń
  91. hahaha sam mam takiego kameruna na mój ślub - tradycja musi być

    OdpowiedzUsuń
  92. taki kamerun to straszny problem dla fotografa ślubnego (chyba że to "fotorun")- niestety ale wiele zdjec mozna stracic po prostu dlatego, ze taka osoba nie wie jak sie zachowac, gdzie stanac i wchodzi nam w droge

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo ciekawa nazwa "kamerun" :-) nie słyszałem jej wcześniej i mnie trochę rozśmieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  94. Kameruni są chyba wszędzie, bo kiedy przeczytałam opis pana ubranego w skórzaną kamizelkę to aż się uśmiechnęłam... jakie to znajome :)
    Świetny pomysł na stronkę

    OdpowiedzUsuń
  95. ciekawy post i fajnie prowadzony blog.
    zapraszam do mnie diybynat.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. dlatego pamiętam jak na tzw. kursie kościelnym, ksiądz zwracał uwagę by fotograf czy taki kamerun pamiętali o ubiorze...

    OdpowiedzUsuń
  97. Trzeba przyznac, że aby teraz znaleźc dobrego fotografa ślubnego czy kamerzystę trzeba się nieźle postarac....


    http://litttle-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Fakt, jeśli chodzi o zdjęcia ślubne, nie ma przelewek i trzeba się postarać. Są różne typy fotografii i nie każdy musi mieć talent, ale jeśli zabiera się za coś takiego, to niech lepiej wcześniej odpowiednio się przygotuje. Aczkolwiek ja startuję z nieco innym podejściem u siebie na blogu, ale to ma też inny wymiar, więc można mi chyba wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  99. dość ciekawa inicjatywa, popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  100. faktycznie ciężko jest znaleźć dobrego fotografa ślubnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. H ha ha usmiałem się jak norka. Ale fakt jest faktem, że takie osoby ciągle sie trafiają. Apotem oglądasz jak wujek Roman z ciocią Bożenką wpitalają schabowego przez 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  102. http://www.facebook.com/SzlachtaWybiera?skip_nax_wizard=true#

    Dajcie lajka plis

    OdpowiedzUsuń
  103. ciekawy blog i dość kreatywne wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Oj potrafią panowie zaskoczyć i pośmiać się można :D

    OdpowiedzUsuń
  105. Temat ciekawy, ale domena chyba już we władaniu "Kamerunów" :-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Gdyby ludzie nie brali kamerunów, to gatunek sam by wyginął :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Odpowiedzi
    1. xD jakby nie działała to nie dodał byś komentarza ? lol, ale komentarzy na siłę.

      Usuń
    2. Jakbyś się wysilił i wszedł na kameruni.com to byś nie pisał głupot.

      Usuń
  108. haha - świetna inicjatywa! Zgadzam się absolutnie z wpisem - miałam do czynienia z takim kamerzystą na studniówce i opis idealnie się pokrywa.

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo miły i dobrze czytający się blog:) Zapraszam równierz do przeczytania mojego jeżeli pozwolisz, że dodam link na Twojej stronie,
    www.otymconajwazniejsze.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Wiem, że piszę w niewłaściwym temacie, ale chciałam powiedzieć, że dla miłośników fotografii i nie tylko Twój blog jest naprawdę wartościowym miejscem do spędzania czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  111. http://onelifewoman.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. świetny blog .!

    Zapraszam na mój .!
    http://my-world-my-crayons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Naprawdę świetny blog, nic dodac, nic ując :) aparat w dłoni leży ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Na blogu można zarobić niezłe pieniądze!

    Zapraszam:
    Zarób pieniądze przez internet

    OdpowiedzUsuń
  115. Trzymam kciuki za fajną inicjatywę.

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetny post.
    Zapraszam do skorzystania z mojego hostingu zdjęć --> host-zdjec.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. fajny blog, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Coś wspaniałego. Dzięki za ten blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zapraszam na mojego - tam też su[[er zdjęcia ! :)
    http://misieksrisiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. http://naszapasja-skokinarciarskie.blogspot.com/
    Podoba wam się mój blog , jestem początkującym jakby co.
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  121. chyba przybyłam za późno bo strona nie działa. fajnie byłoby się pośmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. Szczerze powiedziawszy nie ma się co śmiać bo tacy kamerzyści czasami się zdarzają.

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapraszam do mnie na fotki :)
    http://myzombielifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Zapraszam na moje zdjęcia z Hiszpanii i nie tylko :)
    http://thediize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Świetny wpis na blogu, pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  127. Definicja "kameruna" idealna, nic dodać nic ijąć

    OdpowiedzUsuń
  128. Bardzo ciekawy blog!
    Pozdrawiam
    http://dadiprezentuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Czytając tego posta mocno się uśmiałem.... ale faktycznie czasami za kamerą stoją specjaliści od opalania gości. Takie ślubne solarium bez dopłaty :)

    OdpowiedzUsuń
  130. To prawda o czym piszę autor.. Niestety taka rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń
  131. świetny blog, można się pośmiać z tych zdjęć, świetnie na poprawę humowu :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Fajna inicjatywa, ale niestety umarła;/

    OdpowiedzUsuń
  133. Szkoda, że tek późno znalazłam ten wpis. chętnie bym zobaczyła jak to wygląda, ponieważ brzmi bardzo ciekawie. Szkoda, że się nie utrzymało w sieci. Sama nazwa strona jest już chwytliwa, a pomysł genialny. Oby było więcej takich ludzi z dobrymi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń
  134. Ogólnie to dość ciekawa sprawa. Pozdrawiam i zapraszam na nasze forum Mozna tam wypromować swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Fajny blog, chętnie tu zajrzę raz na jakiś czas po więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Bardzo ciekawy blog :D
    Zapraszam do siebie: http://malt.blog.pl/
    Ciekawe zdjęcia i nie tylko ^^

    OdpowiedzUsuń
  137. Artykuł i określenie "Kamerun" rozbawiło mnie do łez. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. Świetny blog. W ogóle bardzo mi się podoba taka inicjatywa z "kamerunami". Jak sobie przypomnę te wszystkie wesele, gdzie kamerę miałam prawie na twarzy to aż mi źle i w dodatku przychodzi taki pan na wesele ubrany, jak na spacer po mieście. To chyba brak szacunku...

    OdpowiedzUsuń
  139. Dobrze że my nie mieliśmy takiego profesjonalisty

    OdpowiedzUsuń
  140. Super sprawa - nowożeńcy będą wiedzieli kogo się wystrzegać

    OdpowiedzUsuń
  141. "Kameruni" często brakowało mi tego określenia gdy wku... na ślubie sięgało zenitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. niestety strona już nie działa :( przynajmniej u mnie

    OdpowiedzUsuń
  143. Niezłe to określenie kameruni i niestety to prawda, że niektóre osoby, które zajmują się filmowaniem nie powinny tego robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. ciekawa inicjatywa. poza tym już po ilości komentarzy widać, że temat zainteresował...

    OdpowiedzUsuń
  145. Dokładnie, ale fakt faktem takich kamerzystów wciąż można spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  146. Oj bywa że jak się wujek napatoczy.....

    OdpowiedzUsuń
  147. Ciekawy artykuł, jednakże niestety u mnie strona też nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  148. To się nazywa aparycja :) uśmiałam się. Faktycznie powinno się to napiętnować

    OdpowiedzUsuń
  149. W ogóle strój wielu osób, nie tylko fotografów na weselu pozostawia wiele do życzenia niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  150. Czasem ludzie różnie rozumieją elegancję, niektóre kreacje starszych pań przypominają zasłony heh

    OdpowiedzUsuń
  151. Kameruni, najwyższa pora zrobić z wami porządek! :P

    OdpowiedzUsuń
  152. Bardzo często takie numery widziałem pracując na weselach jako fotograf. Szczególnie rozbawienie zawsze wzbudza we mnie widok kilowatowego halogena budowlanego. Na sali jeszcze pół biedy, ale w kościele to prawdziwa rzeźnia :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Szkoda, że strona nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  154. Niemal bezbłędnie pasującego do opisu pana spotkałam na swojej studniówce. Kiedy wbił się w środek koła utworzonego przez moich kolegów (figura w polonezie) i potem nie umiał zgrabnie wyjść, uznałam, że chyba coś jest nie tak. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  155. Szczegolnie kamerzyści starej daty mają taki zwyczaj.

    OdpowiedzUsuń
  156. Łatwiej wejść niż zejść z bloga a jeszcze trudniej do niego powrócić jeśli nie ma rewizyty.

    OdpowiedzUsuń
  157. nie będzie nic nowego ?:(

    OdpowiedzUsuń
  158. Temat jak najbardziej słuszny, należy dobrze sprawdzić kogo się zatrudnia...

    OdpowiedzUsuń
  159. ZAPRASZAM DO MNIE TEZ DODAJE FOTOGRAFIE : )

    OdpowiedzUsuń
  160. to jest Polska właśnie <3

    OdpowiedzUsuń
  161. Współczuję tym, którzy zatrudnili takiego gościa...

    OdpowiedzUsuń
  162. Widziałem już wielu amatorów fotografów ślubnych- porażka

    OdpowiedzUsuń
  163. Fajny projekt, solidnie się uśmiałem :) Oj, widziałem i ja w swoim życiu paru takich kamerunów.

    OdpowiedzUsuń